This is some blog description about this site
بهزاد همرنگ (واحد پروژه‌های ساختمانی شرکت نورانو) شما هنوز بیوگرافی پیش فرض ندارید

ترندهای برتر سال 2022 در حوزه شبکه

ترندهای برتر سال 2022 در حوزه شبکه

سالی که گذشت نشان داد مجازی سازی و دیجیتالی شدن کسب و کار و جامعه به سرعت در حال رشد و افزایش است. ما با سرعت بالاتری در حال نوآوری هستیم و درحال حاضر می‌توانیم ببینیم که در سال 2022 نیز، پاندمی ویروس کورونا به روش‌های مختلف، از جمله افزایش استفاده از فناوری‌های شبکه، بر زندگی ما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

در این مقاله مواردی که به احتمال زیاد به ترندهای حوزه فناوری شبکه در سال 2022، از جمله اینترنت اشیا (loT)، رایانش ابری و غیره تبدیل خواهند شد را به بحث و بررسی خواهیم گذاشت. 

ادامه خواندن
520 بازدید
0 Comments

مدیریت فناوری اطلاعات (IT)

مدیریت فناوری اطلاعات (IT)

فناوری اطلاعات یکی از فاکتورهای مهم پیشرفت در قرن بیست و یکم می‌باشد IT .موجب ایجاد دگرگونی و تحول در روش‌های زندگی، آموزش، کار و بازی خواهد شد. پیشرفت‌های مربوط به محاسبات کامپیوتر و فناوری ارتباطات، زیرساخت‌های جدیدی برای تجارت، پژوهش‌های علمی و فعالیت‌های اجتماعی ایجاد می‌کند. این زیرساخت گسترش داده‌ شده ابزارهای جدیدی را برای ارتباط داشتن با سراسر دنیا و کسب علم و دریافت اطلاعات به ما ارائه می‌دهد. تکنولوژی اطلاعات به ما کمک خواهد که بدانیم چه طور محیط اطرافمان را تحت تأثیر قرار دهیم و چطور از آن بهتر مراقبت کنیم IT . وسیله‌ای برای رشد اقتصاد است. IT محل کار را جذاب‌تر‌، کیفیت مراقبت‌های پزشکی را بهبود و دولت را مسئولیت‌پذیرتر و در دسترس‌تر برای برآوردن نیازهای شهروندان می‌کند.

ادامه خواندن
472 بازدید
0 Comments