This is some blog description about this site
زهرا حسن پور (واحد فروش و بازاریابی شرکت نورانو) شما هنوز بیوگرافی پیش فرض ندارید

شناخت مفاهیم OLT, ONU, ONT در تکنولوژی PON

شناخت مفاهیم OLT, ONU, ONT در تکنولوژی PON

(شبکه نوری پسیو)، که در اصل به یک شبکه فیبر نوری اشاره دارد، که از PTMP و تقسیم کننده فیبر نوری برای تحویل داده‌ها از یک نقطه یا نتقال به نقاط پایانی استفاده می‌کند. برخلاف AON، چندین کاربر با استفاده از یک درخت منشعب از فیبرها و (واحدهای جداکننده/ ترکیب کننده) به یک (فرستنده/ گیرنده) متصل می شوند که کاملاً در حوزه نوری و بدون برق در معماری PON کار می‌کنند. در حال حاضر دو استاندارد اصلی PON وجود دارد: شبکه نوری پسیو گیگابیتی (GPON) و شبکه نوری پسیو اترنت (EPON).

در این مقاله قصد آشنایی بیشتر با تجهیزات PON را خواهیم داشت ...

برچسب ها:
ادامه خواندن
1038 بازدید
0 Comments

سوئیچ صنعتی چیست؟

سوئیچ صنعتی چیست؟

امروزه سوئیچ‌های صنعتی نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف مانند انرژی، حفاظت از محیط زیست، حمل و نقل، نظارت بر شهر هوشمند و غیره ایفا می کند و تقاضا برای سوئیچ‌های صنعتی در حال افزایش است. در این مقاله، درک کاملی از سوییچ‌های‌ صنعتی خواهید رسید.

ادامه خواندن
422 بازدید
0 Comments

معرفی سوئیچ MES2424P با قابلیت پشتیبانی PoE

معرفی سوئیچ MES2424P با قابلیت پشتیبانی PoE

اخیرا زیر ساخت‌های دیجیتال در شهرها، بطور چشمگیری در حال توسعه می‌باشد. نسل ششم Public WiFi، سیستم‌های نظارت تصویری و دیگر تجهیزات در حال معرفی هستند و loT در محیط شهری در حال اجرا می‌باشد. بطور معمول همه این دستگاه‌ها در مکان‌هایی قرار دارند که تامین برق دشوار یا از نظر فنی غیر ممکن است. مکان‌هایی از قبیل مکان‌های مرتفع، مکان‌هایی با رطوبت بالا و ...

سوئیچ‌ قابل مدیریت، MES2424P محصول جدیدی از التکس است. این سوئیچ‌ از اتصال نهایی تجهیزات به شبکه‌های شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی از طریق +PoE/PoE پشتیبانی می‌کند و دارای تمام عملکردهای لازم جهت اطمینان از عملیات شبکه پایدار و امن است. تولید انبوه این دستگاه برای سال 2022 برنامه‌ ریزی شده است.

ادامه خواندن
444 بازدید
0 Comments

گسترش پوشش Wi-Fi با RR-11 Repeater

گسترش پوشش Wi-Fi با RR-11 Repeater

در حال حاضر پارت نامبر RR-11 قابلیت پشتیانی از فناوری Easy Mesh را دارد. RR-11 با در نظر گرفتن تمام مزایای RR-10 یکی از محصولات دسته Repeater های التکس می‌باشد.

ادامه خواندن
390 بازدید
0 Comments