This is some blog description about this site

آشنایی با گیت وی التکس مدل Eltex TAU-8N.IP

آشنایی با گیت وی التکس مدل Eltex TAU-8N.IP

کسب و کارهای امروزی به ابزارهای ارتباطی موثر نیاز دارند تا بهینه سازی فرآیندهای کسب‌وکار، واکنش‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به سرعت اتخاذ شوند. سازمان ها به سیستم تلفنی مبتنی بر IP متکی هستند زیرا فرصت ها و امکانات فراوانی نظیر کیفیت بالای انتقال داده های صوتی، تماس های کنفرانسی، استریم های ویدیویی، پست صوتی، call hold، انتظار و انتقال تماس را فراهم می کند. قابل توجه است که هزینه تماس از طریق تلفن های IP به مراتب مقرون به صرفه تر از تلفن های آنالوگ است.

اکثر سازمان‌ها، شبکه های VoIP خود را در هنگام ساخت ساختمان یا دفاتر جدید خود یکپارچه سازی می کنند. این راه حل عملکرد بی نقض و کاملی از تلفن های IP را (در صورت وجود تجهیزاتVoIP مناسب) تضمین می کند. اما اگر سازمانی طی سالیان زیاد از شبکه تلفن سنتی (آنالوگ) استفاده می کرد و اکنون می خواهد بدون جایگزینی تجهیزات آنالوگ موجود (هدست و PBX)، نیازمندی استفاده از سیستم VoIP را داشت، چه باید بکند؟

در این مورد انتقال به VoIP را می توان با یک گیت وی VoIP انجام داد. دستگاهی که سیگنال تلفن آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و به شبکه VoIP منتقل می کند. این کار کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد، هزینه‌های تماس را کاهش می‌دهد و قابلیت‌های اولیه VoIP مانند انتقال تماس، call hold و انتظار تماس را در دسترس و فراهم می سازد.

در ابتدای سال 2022، شرکت التکس تولید گیت وی VoIP TAU-8N.IP را آغاز نمود. نسخه بهبود یافته TAU-8.IP. TAU-8N.IP امکان ایجاد یک شبکه VoIP ایزوله در یک دفتر با استفاده از سوئیچینگ داخلی و اتصال شبکه های VoIP از مناطق مختلف جغرافیایی را از طریق IP-PBX فراهم می سازد. همچنین می توان مقیاس یک شبکه را با استفاده از چندین گیت وی TAU-8N.IP گسترش داد.

گیت وی التکس مدل TAU-8N.IP

بنابراین، کاربران حتی با استفاده از تلفن های آنالوگ از قابلیت های تلفن دیجیتال نیز برخوردار می شوند. گیت وی التکس مدل TAU-8N.IP یک دستگاه رومیزی است که دارای 8 پورت FXS برای اتصال تلفن آنالوگ می باشد.

آشنایی با گیت وی التکس مدل TAU-8N.IP

پردازنده 4 هسته ای این گیت وی، عملکرد مناسب آن را تضمین کرده و امکان برگزاری پنج کنفرانس لوکال (محلی) 3 طرفه را فراهم می سازد. گیت وی TAU-8N.IP همچنین دارای یک پورت مدیریت برای کانفیگ سریع دستگاه است.

گیت وی مدل TAU-8N.IP

گیت وی التکس مدل TAU-8N.IP از فناوری ذخیره سازی Dual Image پشتیبانی می کند. برای مثال، اگر دستگاه نتواند با bootloader اولیه راه اندازی شود، از bootloader ثانویه استفاده می کند. در یک راه‌اندازی موفق، فایل image خراب شده بازیابی و از افزونگی سیستم اطمینان حاصل می شود.

کیفیت صدای بالا در این گیت وی با استفاده از کدک‌های صوتی VoIP، مکانیسم‌های اولویت‌بندی ترافیک (QoS)، پشتیبانی از لغو اکو و دتکتور یا آشکارساز سکوت، دریافت DTMF و تولید سیگنال تضمین می شود. ارسال فکس در این گیت وی با کدک pass-through G.711 و پروتکل T.38 امکان پذیر است.

TAU-8N.IP را می توان از طریق رابط وب، Telnet و SSH مدیریت و به روز رسانی نمود. این دستگاه با پشتیبانی از پروتکل TR-069 امکان پشتیبانی از مشترکین، کانفیگ اتوماتیک ایمن و به روز رسانی های گیت وی VoIP را تسهیل می کند.

بطور کلی گیت وی التکس مدل TAU-8N.IP را می توان یک گیت VoIP سازمانی دانست که از قابلیت های مختلفی برخوردار است. این دستگاه را می توان در مدت زمان کوتاهی (چند دقیقه) متصل نمود، به آسانی از آن استفاده کرد و با تمامی ارائه دهندگان SIP سازگار است. این دستگاه گزینه مناسبی برای اپراتورهای مخابراتی، شرکت های کوچک و متوسط و مشتریانی که به دنبال راه حلی قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای ارتقاء شبکه تلفنی آنالوگ خود هستند، می باشد.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید